20 Şubat 2019 Çarşamba

Akıllı Telefon Piyasasını Etkileyen Telefon "Xiaomi"



              Akıllı Telefon Xiaomi


         Yıllar öncesinde akıllı telefon mu vardı? sorusu aklıma geliyor bazen. Nereden çıktı bu akıllı telefonlar, çok mu gerekliydi hayatımıza girmeleri diye de sormaktan alıkoyamıyorum kendimi.,

         Sonuç olarak hayatımıza girdiler akıllı telefonlar. Peki biz ne yapalım gelişen bu teknolojiya ayak mı uyduralım, yoksa aman ne gerek var deyip geri mi çekilelim. Ben ayak uydurmayı tercih ettim. Hatta akıllı telefonları da araştırmak istedim. Son olarak o herkesin merak ettiği marka olan Xiaomi'yi keşfettim.

Xiaomi Mi 9


         İlk duyduğum zaman bu markayı biraz küçümsedim. Sebebi ise Çin malı olduğunu duymamdı. Fakat telefonun Mi 8 modelini incelediğim zaman düşüncemin yanlış olduğunu anladım. Xiaomi android telefonlar incelendiği zaman aralarında en iyi markalardan biri olduğunu isbat etmektedir. Gerek yazılımı gerekse malzeme kalitesi ile gerçekten kayda değer bir cihazdır. İsim yapmış ne telefonlar gördük beş para etmeyen. Fakat Xiaomi özellikleri ve malzeme kalitesi ile beni cezbetmeyi başardı. Bunun yanında en önemli özelliklerinden biri cihazın hızlı ve stabil çalışmasdır. Aynı zamanda cihaz emsallerinden çok daha uygun fiyatlıdır.



        Peki Xiaomi Türkiye pazarında var mı?

        Xiaomi ilk çıktığı zaman ülkemizde disribütörlüğü yoktu. İnternet sitemerinden sağlayıcı garantili olarak satışı yapılıyordu. Fiyat olarak da çok uygundu. Geçtiğimiz aylarda Türkiye pazarına distribütörlük aracılığıyla girmiş oldular.


        Yakında Çıkacak Olan Xiaomi Mi 9

         Xiaomi Mi 9 bugünlerde basına tanıtılarak çıkacağı zaman da duyurulacak. Fakat telefon özellikleri şimdeden belli. Xiaomi Mi 8 devamı olan Xiaomi Mi 9 yine android severmlerin heyecanla beklediği telefonlardan biri. İŞte Xiaomi Mi 9 beklenen özellikleri:

     1- Gorilla Glass 6 korumalı Full HD Amoled ekran.

     2- 12Gb Ram

     3- 48 megapiksel çözünürlüğünde, Sony IMX586 ana kamera 

     4- 27W hızlı şarj desteği ve 3.500 mAh kapasiteli bir batarya


     Cihazın fiyatı ise gerçekten merak konusu. Bu özelliklerde olan androidlerin fiyatlar 7-8 bin tl civarında çıkmakta. Bakalım Xiaomi sevenlerini fiyatıyla da sevindirebilecek mi?

         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Manşet